مذاکره با امریکا
مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 337
بازدید کل : 1247
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,
ارسال شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ساعت 20:37 توسط افسر جـنــگ نـــرم


امام خامنه ای : کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمی‌دانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند.



نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت13:20---26 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما...http://www.valiiasr.aj.loxblog.com

پایگاه فرهنگی حاج عبدالله والی روستای چوخون
ساعت11:39---2 اسفند 1391
سلام،خسته نباشید.
وبلاگ خوبی دارید و مطالب خیلی مفیدی هم داره و از اینکه با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شوم.
شما رو لینک کردم و لطفا ما رو هم لینک بفرمایید.
در ضمن من از طریق وبلاگ کلاغ چوخون با شما آشنا شدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب ها :